Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem obowiązującym w Folwarku Miłkowiec
Korzystanie z naszych usług jest równoznaczne z akceptacją i stosowaniem się do zapisanych w nim zasad i postanowień.
- Miejsca noclegowe i pokoje w obiekcie wynajmowane są na doby.
- Wymeldowanie do godziny 11:00
- Zameldowanie od godziny 15:00
- Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 do godziny 11.00.
- Zatrzymanie pokoju po godzinie 11.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu.
- Życzenia przedłużenia pobytu realizujemy w miarę posiadanych możliwości.
- W przypadku rezygnacji w dniu przybycia oraz w czasie pobytu, nie zwracamy opłaty za zadeklarowany pobyt.
- Ośrodek świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem. W przypadku zastrzeżeń co do jakości usług gość jest proszony o zgłoszenie ich u Właściciela.
- Mamy obowiązek zapewnić Państwu:
- zgodne z proponowanym wyposażenie pokoi i pomieszczeń ogólnego użytku,
- ogrzewanie oraz dostawy ciepłej i zimnej wody,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę,
- sprzątanie toalet, korytarzy i pomieszczeń ogólnego użytku we wszystkie dni robocze,
- wykonywanie niezbędnych napraw i remontów zapewniających możliwość korzystania z dostępnych pomieszczeń i zainstalowanych w nich urządzeń,
- Nie ponosimy odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych na teren hotelu, w szczególności pieniądze, papiery wartościowe, dokumenty i kosztowności, urządzenia elektroniczne (laptopy, telefony komórkowe, tablety, konsole itp.) oraz za pojazdy parkowane na terenie obiektu (samochody, rowery, motory itp.).
- W obiekcie obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do 6.00.
- Ze względu na bezpieczeństwo p.poż. zabronione jest używanie własnych urządzeń elektrycznych i gazowych (np. grzałki, kuchenki, podgrzewacze, lodówki, grzejniki elektryczne).
- Dozwolone jest ładowanie własnych sprzętów elektronicznych (telefon, laptop, tablet, konsola).
- Goście zobowiązani są do utrzymania porządku w pokojach w trakcie pobytu oraz wynoszenia śmieci i odpadów do właściwych pojemników znajdujących się na zewnątrz budynku.
- Osoba opuszczająca pokój zobowiązana jest wyłączać światło.
- Goście zobowiązani są do użytkowania stałych elementów wyposażenia pokoju zgodnie z jego przeznaczeniem.
- Goście ponoszą materialną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia i zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z ich winy oraz za dewastację pokoju i jego wyposażenie spowodowane niewłaściwym użytkowaniem lub brakiem utrzymywania należytego porządku.
- Zagubienie klucza od pokoju przez Gościa skutkuje poniesieniem przez niego kosztów w wysokości 30 zł.
- Na terenie hotelu obowiązuje zakaz spożywania alkoholu na korytarzach i w pomieszczeniach ogólnego użytku oraz zakaz palenia poza miejscami do tego wyznaczonymi. Wewnątrz obiektu oraz w pokojach obowiązuje całkowity zakaz palenia.
- W celu zapewnienia naszym Gościom właściwych warunków osoby naruszające powyższy regulamin lub ogólnie przyjęte zasady współżycia, używające narkotyków lub nadużywające alkoholu mogą zostać poproszone o opuszczenie obiektu.
- Gość powinien postępować zgodnie z ogólnie przyjętymi normami współżycia społecznego w hotelu oraz stosować się do postanowień regulaminu.